dagen

publicerat i Allmänt;
När jag vaknade gjorde jag klar en läxa som jag dessutom skickade in och sen gick jag ut på en powerwalk. Det var jätteskönt väder och mycket folk ute som motionerade! Varje söndag är det dessutom små marknader längs strandpromenaden där folk ställer upp tavlor som dom målat, grönsaker man kan köpa och en massa annat. Det är väldigt mysigt faktiskt! När jag kom hem gick jag ner till poolen med grabbarna grus, jag låg och läste Mia Skäringers "dyngkåt och hur helig som helst". Både Lovisa och Linnea har sagt att den är jätterolig så jag tänkte ge den ett försök. Isabel kom också ner till poolen men stannde inte allt för länge, hon var tvungen att gå upp och plugga så jag låg kvar med boysen. Vid tre gick jag upp, åt lite yoghurt, skypade med Joel och nu sitter jag och tittar på Oscars galan på tvn. Snart kommer Hannika hem och jag längtar! Det har kännts jättetomt i helgen utan dom, när man inte bor så många i en lägenhet så märks det så tydligt när några fattas. Men snart kommer dom hem som tur är. Då ska vi åka och storhandla för veckan. Jag tänkte försöka städa lägenheten så mycket som möjligt nu också så inte dom behöver hjälpa till med det sen, kan tänka mig att dom är rätt trötta. 
Pusshej

Kommentera inlägget här :