skola

publicerat i Allmänt;
Imorse var jag en zombie, jättejätte trött verkligen. Tror det var tidsomställningen! Hade lektion klockan åtta, men när vi kom dit så visade det sig att Michael var sjuk och därmed var lektionen inställd så det var bara att knata hem igen lite småbitter om att jag hade kunnat sova lite till. Jag pluggade lite grann när jag kom hem och sen gick jag och Hannisen ner till poolen. Kvart i ett gick jag till skolan igen för multimedia-lektionen.. Det är mina segaste lektioner verkligen, tiden står still när jag sitter där inne. Efter det gick jag till bibblan för att skriva ut ett papper tills imorgon. Just nu är jag hemma och inväntar råttorna, lite senare ska vi till gymmet tror jag! För övrigt ser mina kläder gröna ut av någon anledning, men det är dom iallafall inte. 
Pusshej

Kommentera inlägget här :