6 februari

publicerat i Allmänt;
Började klockan 8 imorse, slutade 10.. Efter lektionen gick jag och Sandra ner till seven eleven för att köpa LA times tidningen, vi skulle nämnligen ha den till en läxa i journalistik kursen. Sen gick jag hem, kollade på Kourtney & Kim take Miami, åt äckliga nudlar som jag kastade hälften av och sen låg jag vid poolen fram tills att jag skulle på nästa lektion klockan 1. Jag slutade sen klockan tre och då gick jag hem och pluggade järnet så nu är jag klar med allting och kan ta helg! sååå skönt. Just nu har vi precis kommit in från en powerwalk och det lagas dessutom mat här för fulla muggar. Imorgon börjar jag sent så jag hoppas det är varmt så jag kan ligga vid poolen då också innan lektionen! Nu ska vi iallafall äta strax och sen se på film med grabbarna grus!
Pusshej
 

Kommentera inlägget här :