11 februari

publicerat i Allmänt;
Måndag igen, skolan gick bra och snabbt. Inte mycket att säga där direkt. Vid sex tiden drog jag och Hanna ut och sprang ner till piren och sen till Arenan där vi körde en massa intervaller. När vi kom hem satt Isabel och Tobias i soffan och pluggade, medan Ankan lagade sallad som vi nyss har ätit. Vi lyssnade på musik under matlagningen som vanligt och jag och Annika körde vår lilla dans som vi lärt oss av Edvard i helgen! Imorgon börjar jag inte fören klockan ett och jag ska verkligen försöka sova ut hade jag tänkt! Just nu sitter jag och Tobias här i soffan medan tjejerna pluggar psykologi. Han förklarar hur jag ska göra med inställningarna på min kamera inför min fotoläxa på onsdag. En riktig klippa är han! Imorgon måste jag ta bilder till den läxan, så tjejerna här får väl agera modeller!
Pusshej

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina C :

Saknar dig älskling! Men du ser ut att ha det jättebra, och det är jag glad för.
Massor med kärlek från mig

Kommentera inlägget här :