älsklingen

publicerat i Allmänt;
Vill lägga ut en bild på mig och Vidar idag, bara för att jag saknar honom så mycket! Hans runda kinder som är gjorda för pussar i överflöd, sättet han hårt håller om ens finger med sin lilla hand, hur hans ansikte lyser upp med världens finaste lilla leende när man säger "hallå hallå hallå, vad är det som står på". Ja, jag saknar till och med att han hela tiden tar tag i mitt hår och drar lite busigt i det, trots att vi ett flertal gånger har haft seriösa diskussioner om att man inte får dra i mosters hår :) ♥
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vidar:

Å jag saknar dig! Jag tänkte försöka vara uppe länge här någon kväll så vi kan skypa. Har massor att berätta. Jag har börjat på babysim och fått två nya kompisar. Har inte lekt med Balder på ett tag för jag har varit sjuk. Men nu mår jag bättre. Så bra att jag är pigg och allert redan kl 04 på morgonen. Några som inte är pigga och allerta är mina föräldrar men dom hälsa i alla fall.
Puss puss

Kommentera inlägget här :