13 Januari

publicerat i Allmänt;
 
Isabel
Hanna, Annika & jag! Två av mina roomies.
Campus (!!!!!!!!)
Fotbollsplanen!
Två små skejtare som mötte upp varandra precis när vi gick förbi!
Stranden & piren. Där spelades sista scenen av taken 2 in. För er som sett den.
State-street. Här finns alla affärer man kan tänka sig.
Vi åt lunch på silvergreen. Ett snabbmatställe, fast med nyttig och jättefräcsh mat!
Vi åt glass på yoghurt-land!
 
Idag bestämde vi oss för att uträtta ännu några ärenden. Så vi gick ner mot state street, vilket är typ "huvudgatan" där alla affärer finns osv. Alltså Santa Barbara är verkligen världens charmigaste lilla stad. Alla människor är desstuom jätteavslappnade och vart man än går är folk trevliga och framåtgående. Vart man än tittar ser man även folk som tränar och folk som skejtar. Det är en jätteskön stämning över hela staden helt enkelt. På vägen ner mot stan gick vi förbi skolan och campus och det är så vackert att jag liksom inte vet vart jag ska ta vägen. Både jag och Isabel är rädda för att vi inte kommer kunna koncentrera oss när det är en sån fin utsikt från skolan, haha.
 
Vi var iallafall in på en affär som heter "99 cent store", där fanns hur mycket som helst, både mat och saker till hemmet. Så vi gick lös och köpte en massa saker till lägenheten, så nu börjar den kännas lite hemtrevlig. Vi köpte bland annat lite blommor, ljus och annat smått & gott. Innan vi tog oss tillbaka till lägenheten så handlade vi lite tacos som vi tänkte äta ikväll!
 
Puss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Storasyster:

Jag vill också vara 19 och bo i Santa Barbera! Nej nej när vi flyttar utomlands då blir det Oslo (?!?!?) Fråga inte hur vi tänkte då för jag vet verkligen inte.

Jag å räkan vill skypa med dig! Puss puss

2:a kommentar, skriven , av sandra:

Alltså det är ju verkligen som på film. Fyfaan vad jag vill åka! Gott om snyggingar finns det säkert också. Pussss

Kommentera inlägget här :