1 Februari

publicerat i Allmänt;
Alltså jag hade så roligt igårkväll! Jag, Isabel och Ankan gick ner till stan för att käka middag först, sen skulle Isabel på nån ballett-föreställning så jag och Ankan åkte hem. Lite senare drog Annika med mig på party med grannarna, jag var rätt otaggad först men herregud så kul jag hade! Vi åkte taxi till San Pascual och där var det ett gäng trevliga människor som vi umgicks med. Jag och Tobias fick dessutom för oss att ha stå-på-händer tävling med ankan och Jesper. Gick inte jättebra för mig och Tobias dock, men det var roligt! När vi skulle hem sen så fixade Tobias den bästa taxin ever. Den hade disco belysning och man kunde stå upp i den och dansa! Nu ska jag ligga i sängen hela dagen och ta igen alla avsnitt av Gossip Girl som jag misstat!

Kommentera inlägget här :