Seattle

publicerat i Allmänt;
Alltså den här dagen.. Känns verkligen som om den aldrig kommer ta slut! Just nu sitter jag på flygplatsen i Seattle och hoppas innerligt att Doctor McSteamy från Grey's ska dyka upp.. För jag känner mig nämnligen som en hjälplös liten fågelunge. Resan har gått bra, förutom det faktum att den varit så jäkla lång. Jag har träffat många på vägen som varit på väg till samma ställe som mig, vilket har varit roligt! Alla som reser själv söker sig verkligen till varandra och det är inte alls svårt att börja prata med varandra. För trots att man inte känner varandra så har man så mycket gemensamt ändå. Tack vare att man har samma nervösa känslor inom sig! Nåja, klockan är 18:20 (03:20 hemma) här och 19:30 ska jag boarda mitt sista flyg till L.A där Isabel väntar på mig på vårt hotellrum. Där ska vi sova tills imorgon och då åker vi vidare till Santa Barbara!
 
Puss
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma Eleonore:

Å, va skönt att du snart är på plats i Santa Barbara och att resan gått bra. Ha en fortsatt bra resa, pappa och mamma är så otroligt imponerade och stolta av ditt mod. Många pussar och kramar

Kommentera inlägget här :