29 Januari

publicerat i Allmänt;
Andra dagen i skolan idag och jag hade bara en lektion, reporting and writing. Kursen verkade jätterolig men läraren fick jag inget riktigt hum om. Men han är säkert bra! När jag kom hem idag gjorde jag läxorna vi fått så jag är nu klar med allt för den här veckan, vilket känns skönt! Jag behöver bara köpa nån bok till reporting and writing kursen och sen är jag all set! Jag gick iallafall ut och gick nu på kvällen och solnedgången var så sjukt fin. Jag gick även ut på piren för den är så mysig när den är upplyst. Lite läskigt dock att gå själv på själva strandpromenaden, för den är däremot inte så upplyst! Just nu har vi har precis ätit tomatsoppa och tjejerna pluggar. Jag dricker te och är jättesugen på filmtittande, så vi får väl se vad det blir.
Till mamma: En av mina lärare har precis samma parfym som dig, vilket får mig att sakna dig så jag håller på att spricka!
Puss hej
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Du "lilltusslan" inga ensampromenader kvällstid, lova mamma det. Puss o kram

Kommentera inlägget här :