13 Januari

publicerat i Allmänt;
 
Imorse tog vi det väldigt lugnt! Vi hade lite problem med badrummet så vi fick besök av en rörmokare och Isabel tvättade dessutom lite på morgonen. Vid halv två tiden gick vi ner till en strand-restaurang för att äta lunch. Vi åt jättegoda club-sandwichar! Dit har jag därför bestämt att jag ska ta familjen när dom kommer, för mamma gillar club-sandwich! Sen gick vi vidare ner mot stan för att möta en kille som heter Niklas. När vi mött upp honom så delade vi på oss, jag och Isabel började gå ner mot state street för vi hade fortfarande en massa saker vi behövde köpa till vårt rum osv. Så det blev en heldag på stan för mig och Isabel! Vi hittade iallafall allt vi letade efter, så det kändes väldigt skönt! Jag köpte en till kudde, från Ralph Lauren inne på Macy's som bara kostade 70 kronor, älskar rea! Sen köpte jag förpackningar med låga strumpor, en olja till håret, för det blir rätt torrt i det här klimatet.. Sen köpte jag även örngott och handdukar! Den där svarta bodyn ska jag köpa till Vidar sen, så himla gullig! Vi snurrade iallafall runt på stan ända till klockan sex och när vi skulle hem så tappade vi bort oss lite, men till slut hittade vi hem! Det är ändå bra att man får utforska staden lite på egen hand så man lär sig den!
När vi kom hem till lägenheten igen så var Hanna och Annika ute och sprang så jag & Isabel satte igång och lagade mat. Det blev köttfärsås och Spaghetti. Tjejerna kom hem sen lagom till maten och när vi ätit upp så gjorde vi tillsammans ett matschema för veckan. Vi skrev upp vad vi ska äta för varje dag och vad som behövs! Man känner sig så duktig, vuxen och självständig hela tiden! Vilket är roligt :)

Kommentera inlägget här :