hike

publicerat i Allmänt;
Igår följde jag med grabbarna i lägenheten bredvid på en hike uppe i bergen. Vi tog en taxi upp till seven falls och sen satte vi igång. Den var verkligen annorlunda än vad jag hade förväntat mig, jag trodde liksom att vi skulle gå på vanliga vägar runt och kolla på utsikten, men icke! Vi verkligen klättrade i bergen liksom, men det var skitroligt! lite utmanande. Först tog vi oss nästan högst upp av "berget" liksom och åt lite grann, jag hade med mig morötter! Sen fortsatte vi ner igen och vidare längre in ända tills vi kom fram till en liten källa med jätte klart och rent vatten där grabbarna badade. Sen tog vi oss tillbaka hela vägen igen, sjöng lite allsång och pratade en massa strunt! Bra helgsaktivitet iallafall och herregud vad det känns i kroppen idag alltså!
 

Kommentera inlägget här :