31 Januari

publicerat i Allmänt;
Igår försvann min nyckel helt mystiskt. Fattar INTE var den är. Lär ju vara nån tomte som springer runt här och jäklas med mig! Så idag var jag tvungen att gå till Bill och berätta det, vilket jag var lite nervös över.. Men när jag kom fram till honom så frågade han varför jag såg så ängslig ut och sen när jag berättade så bara skrattade han och sa att det kunde ha varit värre, jag kunde ju ha fått nån sjukdom liksom.. och det hade han ju rätt i!  Han följde med mig och låste dörren när jag skulle gå och sen när jag kom hem nu på eftermiddagen så hör jag honom ropa från sitt kontor "LYDIA!! Do you want me to unlock the door for you?" Alltså vilken jäkla klippa! Sen sa han att det typ är jag som får igång hans motion för annars sitter han bara på kontoret och slöar. Han sa dessutom att han känner sig litegrann som min pappa, hehe.. Så jag tror han gillar mig lite! Men jag ska iallafall gå och göra en kopia på nån av tjejernas nycklar och sen ska jag köpa världens största nyckelring så jag inte kan tappa bort den igen! Annars så hade jag min journalism 101 kurs idag, den gick bra! Gick och köpte boken vi ska ha till den kursen efter och sen ner på state street för att köpa nya svarta jeans på HM. Nu ska jag strax iväg på min foto-kurs och sen hem och äta tacos, läängtar!
Nu blev det ju ett aslångt inlägg, säkert ingen som orkar läsa. men aja, puss puss

Kommentera inlägget här :