5 mars

publicerat i Allmänt;
 
Det har inte varit jätteroligt väder här i SB idag.. Grått och trist! Men ändå rätt skönt faktiskt, för man kan mysa ner sig hemma och få saker som behöver göras gjorda. Jag gick ut och gick imorse när jag vaknade och efter det gick jag in till bookstore för att köpa en bok jag behöver till en läxa jag har den här veckan. Jag hade sen bara en lektion klockan 1 till 2. Jag fick då tillbaka ett prov som vi gjorde förra veckan, vilket jag fick A på, då blev jag glad och dagen blev mycket bättre. Just nu sitter jag och resten av familjen här och pluggar för fulla muggar innan vi ska iväg och träna sen vid fem tiden. Efter det kommer Camilla och Lovisa och vi ska laga paj och mysa hade vi tänkt.
Pusshej

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Grattis till betyget, du är superduktig skruttan. Hade så jättebra, massor av pussar o kramar:)

Kommentera inlägget här :