16 Januari

publicerat i Allmänt;
Imorse vaknade jag vid halv åtta och jag började inte fören klockan 10 så jag gick ut på en powerwalk/springtur! Sen hade jag ännu ett infomöte som inte tog sån lång tid. Jag fick iallafall mitt schema. Jag kommer ha 2 lektioner per dag, Måndag till Torsdag. Så jag är ledig varje Fredag, vilket känns skönt! Efter det lilla infomötet mötte jag upp Hanna & Annika och vi gick till Cafeterian på skolan för att käka lunch. Typ världens bästa matställe där det fanns hur mycket gott som helst till bra priser också! Sen finns det där en jättestor uteplats med finaste utsikten över hela stranden och havet! Nu ska vi träna igen och sen laga kyckling med en god sallad till!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av axel tullberg:

ÅÅ vad trevligt! kan jag få vara med nästa gång? lova o säga till snälla! ? puss o kram!

Kommentera inlägget här :