12 Januari

När vi precis klivit av bussen i Santa Barbara
Vårt kök
Mitt & Isabels rum
Vi gick och handlade nödvändigheter, så som frukost, handdukar osv.
Nu sitter vi i sofforna occh dricker te, lyssnar på musik och pratar.

Imorse vaknade ju jag och Isabel upp på hotellrummet i Los Angeles. Vi duschade, fixade oss och åt frukost. Sen tog vi shufflen tillbaka till LAX, för att där ta en buss vidare mot Santa Barbara. När vi satt på bussen steg Anthony och Kyle på. Två stycken killar som började prata med oss om allt mellan himmel och jord. Dom var trevliga! Den ena var dessutom surflärare så han lovade att han skulle lära oss att surfa! När vi kom till SB visade det sig att det blivit strul med vilka som skulle bo med vilka. Jag och Isabel trodde att vi skulle bo med två som heter Angelica och Sara. Men istället bor vi nu med två som heter Hanna och Annika. Supersnälla tjejer och vi går redan jättebra ihop alla fyra! Vi bekantade oss lite med varandra iallafall, sen gick vi uptown för att handla mat och äta middag. Vi åt på en mysig thai-restaurang. Nu är vi tillbaka i lägenheten och Annika och Hanna ska förmodligen kila iväg på nån fest nere på La breza. Jag och Isabel är dock fortfarande jetlagade och jättetrötta så vi tänkte bli kvar hemma!