video

publicerat i Allmänt;
Jag & Sandra går ju en jätterolig video editing klass här. Vår första uppgift var att sätta ihop ett montage med musik som skulle vara på ungefär en minut. Här är iallafall det jag satte ihop, det är ju absolut inte bra men ändå inte fy skam för att vara första grejen liksom.. Min lärare Michael tyckte dessutom att jag hade gjort ett bra jobb, han hade inget att klaga på sa han, hehe. Själva videon är från Katy Perrys, the one that got away, jag älskar ju den låten så jag valde material från den videon och låten är I'll stand by you med Dave Garrett som spelar fiol. Han är så himla duktig. Ska ha den låten på mitt bröllop har jag bestämt! Hoppa förresten fram till 20 sekunder, för MIchael ville ha en massa "förspel" och skit innan själva videon börjar! Sen blev kvalitén jättedålig när jag laddade upp den, så spare with me.. 

Kommentera inlägget här :