5 februari

publicerat i Allmänt;
Igår snodde jag åt mig en av grannarnas brädor och försökte åka lite ute på parkeringen, väldigt roligt faktiskt! Det är ju i princip samma teknik som man använder då man åker snowboard när man ska svänga, så den snittsen hade jag faktiskt! Jag ska fortsätta träna lite grann så ska det nog gå att åka efter ett tag! Just nu sitter jag och pluggar lite, har hunnit få undan jättemycket så det känns skönt! Jag får alltid lite ångest när jag ser läxan jag ska göra, men sen löser sig ju allting till slut. Det gör det alltid :) man ska vara positiv! Annars så försöker jag få någon av mina systrar att skypa med mig, men det går inte särskilt bra.. En av dom färgar tydligen håret, den andra är hos frissan och den tredje svarar inte, så hon vet jag inte vad hon har för sig.. Funderar på att ringa svågern och prata lite om livet för han är den ända som är inloggad just nu. Annars börjar jag inte i skolan fören klockan 1 och slutar klockan 2. Så då jag göra klart sista plugget och sen träna!
Pusshej
 

Kommentera inlägget här :