22 februari

publicerat i Allmänt;

Imorse åkte mina älskade råttor Hanna & Annika till L.A över helgen för att träffa ett par kompisar! Jag vaknade  vid halv åtta, åt frukost med dom och sen gick jag tillsammans med dom ner till busshållplatsen, kramade om dom och sen gick jag vidare ut på en powerwalk. Stannade dessutom till på arenan på hemvägen och körde lite styrka så nu känner jag mig duktig! Isabel sover fortfarande och just nu sitter jag och försöker få en liten läxa klar. Ska ta mig ner till state om en stund för att fylla på min mobil så att jag kan ha kontakt med Hanna och Annika i helgen. Det är för övrigt så himla härligt att gå ut och gå tidigt på morgonen här, för solen är liksom på väg upp och det är alldeles lugnt på vägarna och på strandpromenaden! 

Kommentera inlägget här :